Alla inlägg under april 2011

Av Ida Adamsson - 13 april 2011 16:59

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article12853232.ab



Tur att några lyckas. Själv hoppas jag också på att få lyckas någon dag.








Av Ida Adamsson - 13 april 2011 12:38

Ja tiden går fort och jag har tagit min medicin i 6 dagar. Jag tror jag måste höja och ta två tabletter på morgonen när jag vaknar. Eller jag vet inte riktigt än. 

Får vänta och se hur det blir. I morgon ska jag jobba. Oftast tycker jag att det är jätte trögt att ta sig till jobbet och även sitta där och ringa och prata med folk är rätt irriterande. Jag har hittils varit väldigt seriös på att ringa till folk men nu orkar jag inte med all skit om att dom som jobbar på Concilia lägger ut folk som dom ringt fast som inte vill prata. Så i morgon blir det att totalt skita i om dom säger att dom inte har tid att prata osv. Jag ska slänga ut dom på tråden så får någon annan jobbig jävel på jobbet den personen att prata med :D 


I morgon ska jag också fråga om jag får arbeta nästa vecka. 

Får jag inte det ska jag faktiskt säga att ENLIGT LAGEN så ska jag få så pass många timmar att arbeta så jag åtminstonde har så mycket lön som man kan klara sig på. 

Dom har alltså struntat i vad lagen säger och inte gett mig så många timmar som jag igentligen ska ha. Dom har ignorerat mig när jag ringt och sagt innan dom lagt scheman att jag vill ha några tider. När man ringer tillbaka då dom lagt sina scheman ja då har man inte fått någon plats. 

Hände en gång på jobbet också att när jag kom dit ja då skulle jag inte vara där fast dom hade ju ringt till mig och sagt att jag skulle jobba då. 


Nä nu har jag annat för mig :P Ska ta vara på dagen. Dock gjorde jag inga örhängen igår. Hamnade annat i vägen. Så kanske gör ett par idag. Får se.... 

Men alla får ha en sån bra dag. Här är det mulet och grått och tråkigt. 

OOOOOOH föresten måste säga att jag och sebbe såg världens fetaste spindel igår på balkongen. FY FAN vad äcklig. Stor röv och ja fy fan hela den var snusk. 

Av Ida Adamsson - 12 april 2011 22:28

Nu avrundar man kvällen med att försöka göra ett par örhängen.

Vad det blir för några är en hemlis det kanske jag uppdaterar om sen eller i morgon :) Min Totoro i FIMO lera är nu klar :) eller den blev klar typ 21. Så nu är den oförstörbar nästan :) Ska lacka den så den inte ser så matt ut. 


 Där är den :) Klicka på bilden så blir den större. 


Så nä nu blir det att börja med nästa project (örhängen)

Ni får ha en trevlig kväll och god natt 

Av Ida Adamsson - 12 april 2011 20:54

Om 5 minuter böjrjar 99 saker man måste göra innan man dör.

Om 5 minuter kan jag ta ut min Totoro från ugnen som jag gjorde förut.

Om typ 5 minuter så är maten klar :D


Uppdaterar mer under kvällen :) 

Btw målade en totoro i photoshop förut :)

Blev rätt nöjd faktiskt :) 

 

Av Ida Adamsson - 12 april 2011 13:28

Sitter med kissen i knäet som ligger och kurrar och myser med min morgonrock :D inte så lätt att skriva med en hand :P Min lilla bebis :D Idag regnar det :) Ja faktiskt är jag glad för att det regnar. För hellre ser jag det regna än snöa :)

 

så gosigt att få vara med vid datorn tycker kissen :D Ligger här med tassarna upp i vädret och kurrar :) Min lilla kikka.


Ja idag då blir det inte mycket som händer då det regnar.

Så idag blir det nog att pyssla :)

Jag har en ide som jag verkligen älskar att gå och fundera på hur jag ska göra den :) Men jag är inte så bra på att göra så som jag själv vill :P Men jag ska testa :P


Visstja fick hem en katalog från lustjakt idag :D haha så ja när jag dyker upp i katrineholm så kanske ni vill beställa? :P Skulle inte skada :D


Nu blir det att göra annat. Uppdaterar mer under dagen :)

Ha de gött så länge. 

Av Ida Adamsson - 11 april 2011 21:07

Denna dag har gått väldigt fort känns det som. Jag sov ca 2 timmar.

Men tack vare min medicin har jag hållit mig vaken hela dagen. 

Fast det var tack vare den igår som jag höll mig vaken hela natten :( Ska aldrig mer ta den så sent. 


Nä nu blir det att säga godnatt till bloggen :) Natti :) 

Av Ida Adamsson - 11 april 2011 17:51

Vill du ha ett arbete på sidan av vardagliga livet? 

Jag kan ge dig ett jobb :) 

Det gäller homepartys :) Du åker hem till någon kompis eller något och pratar om olika sexleksaker. Eller så kan du välja att få hem en katalog som du kan visa och göra beställningar på det sättet. 

Finns fler alternativ maila om mer info :) 

Så här gör du. 

Skriv till min email som är Ida.adamsson@hotmail.com 

Så kan vi snacka vidare.

Av Ida Adamsson - 11 april 2011 15:21

Nu är det så att jag har börjat sälja sex leksaker :) 

Faktiskt något jag tror att jag är jävligt bra på :) 

Det är så här att jag kommer få hem en katalog och där finns det 

lite olika sexprylar som förgyllar vardagen lite extra. 

Om man inte orkar vänta på att jag ska komma och slå upp en katalog så kan du klicka på länken till vänster för där kan du i lugn och ro hitta något som passar dig/er. Det är ingen som ser vad du/ni beställt och det är diskreta leveranser. 

Det är också låga fraktkostnader och det är öppet köp i 90 dagar och sen 3 års garanti. 


Vill ni ha någon information om något så kan ni kontakta mig på min email som är Ida.adamsson@hotmail.com 


Om ett tag så kanske jag även börjar hålla i sexpartyn men inte än på ett tag. Jag värmer upp med att börja sälja via internet och katalog :) 


Vill du också börja jobba innom detta område så kontakta mig då :) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards