Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ida Adamsson - 30 april 2011 01:57

Dagen började inte så gött då jag knappt sovit på natten. 

Vaknade jätte trött. 

Skulle gjort frukost på sängen åt min älskling som fyller år idag (Fredag) 

Men mina pankakor jag gjorde blev katastrof. 

Sen var vi inte så hungriga så vi skippade frukosten.


Förutom att ha småfirat min älskling idag så är det också så att vi varit tillsammans i 6 månader. 


På kvällen så gick vi på bio med sebbes bror wille.. 

Vi såg filmen Thor som var grymt bra. 

Dock ljudet på bion var lite väl högt. 

Men man blev van och tyckte allt var sjukt häftigt :) 

Gillar verkligen den filmen. 


Nä nu blir det att knyta sig i sängen. 

Upp skapligt i morgon och göra tårta och fira min älskling. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards