Alla inlägg den 5 april 2011

Av Ida Adamsson - 5 april 2011 20:04

Idag har jag och sebbe haft fullt upp. Börja dagen med att cykla ca 1 mil ut till sebbes morfar. Det var motvind och spöregnade >.< Men vi klarade oss dit. Anledningen till varför vi cyklade dit var för att tvätta sebbes morfars fönster. 

Vi tog bara ett par stycken som var på baksidan vid terassen eftersom regnet vräkte ner. Efter det cyklade vi vidare till en släkting till sebbe och pratade och drack kaffe. På hemvägen cyklade vi ut till öb och handlade :) 

Jag köpte lite påsk pynt som jag ska sprida ut i lägenheten :D 

  15 stycken färgade fjädrar, en jätte söt liten godis skål med en kanin på och 12 små gulliga fycklingar som ska sättas lite här och var :D 

Mysi mys :D 


Jaja när vi väl kom hem så vart det inte mycket att sätta sig till ro. 

Vi började städa här hemma på en gång. Sebbe fram med damsugaren och jag stallde mig i köket och fixa med disken och det ena och andra. 


Men nu äntligen har man slagit sig till ro. Ska snart beställa pizza för det har vi förtjänat idag :) 


Ha en trevlig tisdag gott folk :) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards