Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Här händer det grejer

Av Ida Adamsson - 23 november 2012 09:18

Jag ser att senast jag skrev något var 28 april. 

Oj oj oj de va ett bra tag sen. Men jag har haft totalt fullt upp och mycket ner och upp gångar.

Mest uppgångar :) 


Kan säga att jag lyckades ju komma ifrån det sunkiga rummet på "stugområdet"

Jag flytta till ett annat stugområde som låg nästan brevid det gammla. Där trivdes ja bra tills kärringen som höll i de hela snodde min cykel och efter några veckor flytta ut mina grejer.


Men allt har löst sig så jävla bra nu måste ja säga :)

Cykeln fick jag tillbaka då jag tog henne med "handen i kakburken"

Jag flyttade ihop med min älskade Patrik :) 

Och nu väntar vi bebis :D

Det finns några saker än som är bekymmer i vardagen men det är lätt lösta. 

Mycket oro kring praktik i skolan. 

Har varit oro med skola över huvud taget. 

Det har tagit hårt på en.

Sen har det varit oro tidigare med bättre bostad.

Men nu nästa år ska jag och älsklingen flytta till hus :D 

Senaste oron var att fylla år. Ogillar det verkligen. 

De bästa är väl att det finns tårta kvar i kylen :D

Nya oron är hur det ska gå på praktiken. 

De gånger jag har praktiserat har jag blivit behandlad som en idiot på grund av att jag varit ärlig och sagt att jag har ADD.. Tack för den du!! 


Inte nog med att man flyttat ihop med älsklingen och odlar bebis vi har tillsammans skaffat ett busfrö vid namn Petter :D Det är en liten blandras hund som driver oss till vansinne lite titt som tätt. Men han är en liten valpis så de får man tåla :) 


Om dagarna är jag väldigt trött och seg och sover så knasigt så dålig uppdatering lär det bli. 

Men ska komma igång och skriva här igen :) 


Tjejen ni förr såg hade täkta blåmärken. Hon kunde titta sig i spegeln och varje gång såg hon ett nytt blåmärke.

Tjejen ni nu ser har inga blåmärken och hon kan titta sig i spegeln och se en kropp utan blåmärken :) 

Det är en stor förändring. Jag lyckades ta mig ifrån en idiot och komma till något så mycket bättre.

Det tar tid att rehabiliteras. Jag har det underbart nu :) Tack vare en gammal vän till mig så träffa jag min Patrik. Tack vare henne så vågade jag mig också ta mig ifrån helvetet och resa mig upp och inse att jag behövde hjälp. 


Nu ska jag gå och ta en tårtbit. 

 
 
Ingen bild

Natta patta

23 november 2012 10:47

Jag är så stolt över dig! Du har varit så galet stark. Du förtjänar detta nya underbara liv och din nya fina familj. <3

Ida Adamsson

24 november 2012 02:48

Du är för go natta :) De som saknas är ju ens bästa vän i närheten :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Adamsson - 28 april 2012 14:35

Äntligen blivit av med mitt långa vidriga hår. De va skönt att slippa se mitt långa orange hår. när jag klippte kort så försvann de orange i håret. Gött nu är ja blond med mörk utväxt :D Ligger just nu och lyssnar på metallica och bara slappar...

Av Ida Adamsson - 23 april 2012 15:57

Igår så fick jag chansen att dra..  Jag kom till en sunkig stuga som såg ut att ha stått där orörd sen 2a världskriget.  Inne luktade det mat, varje gång jag kom in så luktade det en ny maträtt. Inne på rummet luktade det unket skit.  Det var k...

Av Ida Adamsson - 21 april 2012 13:12


    Den är ju för söt.  Fasen vad jag saknar min kissemiss totte.  Jag vill ha hem han igen. Men först måste jag flytta till egen riktig bostad. Sen så ska min kisse få komma hem igen. Jag gillar att han fortfarande reagerar på min röst ...

Av Ida Adamsson - 20 april 2012 23:36


Tänkte dela med mig lite av både pinsamma videoklipp och även videoklipp som gör mig glad.  Många videoklipp är på mig o min bäste vän natta :)  Fasen vad många bra stunder hon o jag haft :)    Titta, njut, skratta     Natta ville int...

Av Ida Adamsson - 17 april 2012 22:54

Tänkte ladda upp några videoklipp jag nyligen kollat på och som verkligen gör mig glad.  Först är det ett klipp på en låt som jag verkligen avgudar.  Det är en remix som dreamgate har gjort. Dock har dom tagit bort sin bästa video dom gjort till ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards