Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Ida får en funderare

Av Ida Adamsson - 12 december 2011 17:17

Idag har jag fått en funderare. 

När jag var påväg till Ica för någon stund sen så traskade jag igenom lägenheterna här på vallås i regnet. 

Gatubelysningen lyste upp trottoaren och när jag som vanligt glor ner i marken ser jag en skugga under mina fötter. Skuggan är väldigt nära och den liknar en sån där pälsklädd människa från Arktis. Jag vänder mig om och kollar hur nära denna människa är min bakdel. Människan går rätt nära och jag kände viss obehag. Vi svenskar har ju våra speciella små revir avstånd... Jag gluttar ner i marken och kollar om den där skuggan närmar sig mer eller inte. Tur nog så svängde skuggan av in mot några lägenheter. Känslan av att någon går så nära och nästan sniffar mig i baken är obehaglig. 


När allt var frid o fröjd i knoppen på mig så kom jag på en grej. Jag har ett antal gånger stått i köer då man haft en väldigt kraftig man eller kvinna bakom sig och massa folk framför sig som ska lassta upp varor på bandet. Men kulmagen som står bakom mig gnider gärna sin kulmage mot min rygg. Man svankar med ryggen så gott de går men magkulan lägger sig nästan i vecket som min svank skapar. Detta har hänt mig 3 gånger vad jag kan minnas och det är ju rätt obehagligt. 


Då fick jag en funderare.. Jag har en dassbok jag tycker om att läsa. I den så står det om olika fetischer. Då finns det faktiskt en fetisch som heter "Frotteurism" = Sexuell upphetsning genom att gnida sig mot folk i köer osv. Men det innebär ju inte att allas magar jag haft hängande på ryggen har just denna fetisch. Dom kan ju haft oturen att inte sett att jag står där. Jag är ju rätt kort. 


Men men allt knas händer mig känns de som. Har tidigare råkat ut för skofetischer så vafan. Inge nytt för mig. 

3 gånger har jag faktiskt råkat ut för skofetischer.  ^^ 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Adamsson - 23 november 2012 09:18

Jag ser att senast jag skrev något var 28 april.  Oj oj oj de va ett bra tag sen. Men jag har haft totalt fullt upp och mycket ner och upp gångar. Mest uppgångar :)    Kan säga att jag lyckades ju komma ifrån det sunkiga rummet på "stugområde...

Av Ida Adamsson - 28 april 2012 14:35

Äntligen blivit av med mitt långa vidriga hår. De va skönt att slippa se mitt långa orange hår. när jag klippte kort så försvann de orange i håret. Gött nu är ja blond med mörk utväxt :D Ligger just nu och lyssnar på metallica och bara slappar...

Av Ida Adamsson - 23 april 2012 15:57

Igår så fick jag chansen att dra..  Jag kom till en sunkig stuga som såg ut att ha stått där orörd sen 2a världskriget.  Inne luktade det mat, varje gång jag kom in så luktade det en ny maträtt. Inne på rummet luktade det unket skit.  Det var k...

Av Ida Adamsson - 21 april 2012 13:12


    Den är ju för söt.  Fasen vad jag saknar min kissemiss totte.  Jag vill ha hem han igen. Men först måste jag flytta till egen riktig bostad. Sen så ska min kisse få komma hem igen. Jag gillar att han fortfarande reagerar på min röst ...

Av Ida Adamsson - 20 april 2012 23:36


Tänkte dela med mig lite av både pinsamma videoklipp och även videoklipp som gör mig glad.  Många videoklipp är på mig o min bäste vän natta :)  Fasen vad många bra stunder hon o jag haft :)    Titta, njut, skratta     Natta ville int...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards