Alla inlägg den 18 april 2011

Av Ida Adamsson - 18 april 2011 15:17

Ja denna vecka började väl inte som förväntat. Jag har för första gången i mitt liv blivit hård i magen :O haha ska väl tala tyst om detta kanske  

Men behöver lite tips på hur jag kan få fart på allt igen ^^

Jag är fortfarande snorig och hostig.

Nervös och stressad och ja allt vad man kan komma på typ.

I morgon bär det av till Katrineholm så i kväll blir det att packa. Jag och sebbe ska upp väldigt tidigt i morgon.


Jag skulle ha dragit till jobbet idag men jag har så där jobbigt att andas igen för min puls är hög och ja jag har ont i magen pga den inte går som den ska.

Så jag ska försöka klura ut hur jag ska bli bättre och sen varva ner så gott det går.


Annars ha en bra vecka :)  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards