Alla inlägg den 1 april 2011

Av Ida Adamsson - 1 april 2011 17:12

Blev inte av att käka ute idag. Dom hade slutat servera när vi kom dit. 

Följde med och kollade på när sebbe och wille tränade. 

Jag skulle också vilja börja träna men jag har inte ett öre till det :( 

Gymet här på vallås har knappt lediga tider. 

Men så fort jag får pengar så ska jag börja träna. 

Nä ska ta vara på fredagen nu. Ha de gött

Av Ida Adamsson - 1 april 2011 12:01

Idag ska jag och sebbe och sebbes bror wille äta ute på buffe :) 

Vi ska äta på Wild West Steakhouse här i halmstad :) 

Ska bli både spännande och säkerligen mycket gott. 

Men först ska jag kila iväg på viktigt möte. 

Sen får man se vad kvällen har att bjuda på. 

Jag är riktigt trött :( 

Kissen har hoppat upp och ned från sängen och kelat och kurrat. 

Sen legat nere vid fotändan och kurrat och kittlat mig under fötterna :D

Hmm nu när jag tittar ut genom fönstret så ser jag bara tråkig grå himmel. 

I tidningen så stod det att det skulle vara fint väder :( Men men man ska inte tro på dom för mycket. 


Nu måste jag kila. Ha en bra fredag :) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards