Alla inlägg den 26 april 2011

Av Ida Adamsson - 26 april 2011 18:19

Phuuuu idag har jag och sebbe varit och handlat. 

Fast dagen började med att jag cyklade ner till stan för att snacka med min psykolog Elisabet. Jag ska också få en ny psykolog verkade det som. Eftersom jag har ADHD och jag behöver tala ut med någon.


Föresten så har jag varit väldigt kass i min mage sen ett tag tillbaka. Kan bero på min medicin. Men min psykolog sa att jag skulle testa att äta Kruskakli. Det ska jag hälla i mig ½ dl varje dag. Så får man se om det blir någon fart på magen. Det ska jag typ hälla på yogurt eller något sådant. Hoppas det löser upp sig. Sebbe köpte en dassbok idag så jag lär ju inte tråka ihjäl på toan i alla fall :P


Sebbe köpte också nya mattor till hallen. Fasen vad snyggt det blev :)

Sen någon som saknat mig otroligt mycket är min lilla kissemisse :)

I morse vaknade jag av att något stack mig på axeln typ. När jag slår upp mina trötta ögon får jag en suddig syn av en blundande njutande kissemisse som mjölktrampar på mig :D haha min lilla snutta :D


Idag har hon hängt runt omkring mig vart jag än varit :)


Sebbe och jag har somsagt varit och handlat. 

Vi gick in till Eurostop där vi stannade och åt dagens lunch :)


Sebbes pasta :)












Min korvstrogarnoff :) Smaskens :) 


Sen lite bilder på min lilla gosegos.. 


    

"Kela är det bästa jag vet"



  "Bli kliad mellan tårna är gött det"


    "Killa mellan mina små fossingar" 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards