Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Ida Adamsson - 28 maj 2011 23:13

I morgon är det morsdag :) 

Jag har skickat ett kort och en liten pressent till min mamma. Dock tror jag inte det kommer fram förns på mångad :( 

Men posten är ju  som den är. 

Veckan har varit helt okej förutom att jag haft feber :/ 

Annars en bra vecka. 

I fredags fick jag veta att dom på arbetet tycker att jag är jätte duktig och är väldigt stolta över mig :) Vilket glädjer mitt hjärta :) 

Sebbes bror var här igår till idag.

Sebbe och Wille gjorde jätte god mat och så tittade vi på film och dom spelade xbox. Mysig kväll. Idag var jag och sebbe till Eurostop och handlade lite mys till kvällen och sen något till hans mor :) 


Jag har börjat spela Grand Fantasia och det är verkligen super kul :) 

Nu blir det mysipysi i soffan med älsklingen :) På måndag blir det lite springa hit och dit på stan med viktiga ärenden. Har lite saker som krånglar så får se hur det blir med jobbet. Kilar dit på morgonen men måste nog dra där ifrån lite tidigare. 


Nä nu blir det mysipysi med älsklingen. 

Ha en supermysipysi lördag. 

Ps måste anteckna att min kisse blev 1 år i torsdags :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards