Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Ida Adamsson - 20 maj 2011 15:44

Hemma från jobbet och känner mig väldigt trött. 

Haft en väldigt bra dag på jobbet. Det har varit lugnt. 

Har fått städa och sådant idag som man vardagligt gör hemma. 

Håller även på och lär mig hur jag ska stå och div saker när jag ska hjälpa till att lyfta. Det är väldigt viktigt. Jag har en underbart snäll och duktig handledare som är verkligen toppen. 


Ja vad händer i kväll då? Det återstår att se. 

Denna helg och nästa helg är jag ledig :) Men sen blir det en helg vad jag vet att jag får jobba. Bra meriter blir det i alla fall :) 

Och hitills har jag skött mig mycket bra säger min handledare :) 


Jag är stolt över mig själv och jag är glad som får vara där och arbeta. 

Med tanke på vilket sätt jag arbetar så är det verkligen en bra merit jag kan föra med mig när jag söker nya jobb :) 


Nu blir det balkonghäng en liten stund för mig. Sen duschen :) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards