Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Ida Adamsson - 1 maj 2011 18:03

Haft en underbar valborg. 

Jag och älskling började med att vi drog hem till hans mamma.

Där gjorde vi en tårta eftersom vi skulle fira sebbes födelsedag.

   

Det blev en banantårta :) Jag och sebbe och sebbes bror wille fixade i ordning den :) 


På kvällen blev det att möta upp Jeppe på stan. Vi träffade Deg och Frida inne på Corner.. Vi sprang runt lite bland alla ställen och hade det väldigt trevligt :) 


Lite bilder tagna under dagen/kvällen... (klicka på bilderna så blir dom större)


 

Jag och Alice.                Sebbe och Alice.

         

 Jag igen.               Skål säger Sebbe.    Sebbe och Alve och Sebbes morfar..


       

Inne på ett ställe. Jeppe bjöd alla på en shott :)      Sebbe och Deg :D Haha lite längdskillnad :D 



Jag har haft en jävligt bra kväll. Hoppas andra haft en bra kväll också :) 

Haft en hel skock sovandes i lilla lägenheten också :D Jeppe, Deg och Frida sov över. 

Somnade typ vid halv 5 i morse då vi var hemma från krogen typ 4... 

Nä nu blir det att slöa.. Ha de gött


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards