Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ida Adamsson - 11 maj 2011 20:00

Idag är första gången i mitt och sebbes förhållande då vi sover utan varandra. Annars har vi aldrig sovit utan varandra. Kommer på ett sätt att vara jobbigt att sova utan min älskling. Men nån gång måste bli den första :) 

Då hinner vi också sakna varandra :) 


Ja vad ska jag göra då nu när jag är ensam hemma? 

Jo först funderar jag på att rita något :) 

Sen ska jag nog spela lite x-box :D 


Får leva lite loppan nu innan måndag då jag börjar jobba på ålderdomshemmet med Dementa pensionärer :) Det ska bli väldigt spännande :) 

Jag har fått låna en bok av Sofie på jobbet som heter "Hur ska vi bemöta demenssjuka?" I den står det information hur man ska lösa vissa situationer på bra sätt. Man kan inte alltid prata med en demenssjuk människa som man gör vardagligen med andra människor. Då kan det vara bra att veta lite hur man ska ta sig till i vissa situationer. 


Första veckan kommer jag få lära mig väldigt mycket och det kommer nog vara lite jobbigt att komma igång.. Men jag lär mig nog väldigt snabbt så jag hoppas att jag sen kan arbeta självständigt fast ha min handledare i närheten så klart :) 


Det kommer som sagt bli otroligt spännande och kul att få jobba med något jag kan faktiskt tänka mig att arbeta med livet ut :) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards