Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Ida Adamsson - 23 maj 2011 18:35























Sebbe började spela en låt idag med Pet Shop Boys som jag lyssnade på mycket när jag var liten :) 



 


En till bra låt dom gjort är 


Yttligare en som jag lyssnade mycket på när jag var mindre var



När vi var inne på dessa spår så kom vi på att Neil Tennant är väldigt lik

John Hannah i filmen Mumien (Morbrodern Jonatan. 






Snygga är dom båda också :D  


En till snygging är ju så klart Brendan Fraser :) Han som har huvudrollen i Mumien filmerna och som också spelar Djungel George :) Första gången jag såg Mumienfilmen så var jag rätt liten och det första jag tänkte på var "Vad fan gör Djungel George med i filmen?" Fattade ju inte då att det var bara en skådespelare :) 


       



Ja men detta är några ungdomsfavoriter jag har :) Tittade mycket på Djungel George när jag var liten och lyssnade mycket på Pet Shop Boys och så gillade jag filmerna Mumien :) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards