Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Ida Adamsson - 28 juli 2011 16:45

Nu har jag kommit hem ifrån farmor och farfar. 

Tack mormor och morfar för skjutsen dit :) 

På vägen dit köpte jag en orkide till farfar som fyller år på lördag.

Han vart mycket glad :) 

Farmor och farfar vart mycket glada över att få träffa mig också. 

Även Jack hunden vart jätte glad :) 

Sen har jag gosat en heldel  med farmor och farfars andra hund Tjorven som är en riktigt gullig kelgris :D 

Vi fick jätte god fika där och satt och prata gammla minnen och sådant :)

Farmor gör så goda bullar :D


Sen bar det iväg hem efter att ha varit där ett tag. Det öste ner regn på vägen hem :( usch. Sen har jag också blivit biten av en broms :( Fasen de kliar. Men pilla bli. 


Nu ska jag ta en svalkande dusch och slappa. Jag är rätt trött då jag sovit lite i natt. Så ha de gött alla. 


 

Av Ida Adamsson - 28 juli 2011 10:41

God morgon. 

Vaknade kl 9 idag utan att en klocka ringde :) 

Det var faktiskt rätt skönt att vakna själv utan att behöva kasta sig upp ur sängen för att stänga av en klocka. 

I o försig så vaknade jag så tidigt för jag är pirrig i magen. 

Idag ska jag träffa min farmor och farfar :) 

Det ska bli jätte kul för jag har saknat dom jätte jätte super mycket.

Det var flera år sen jag träffade dom. 

Jag och min mormor och morfar ska åka till dom idag.


Snar är det också helg och på söndag blir det hemfärd. 

Borta bra men hemma bäst. Och det stämmer mycket väl. 

Jag saknar halmstad och jag saknar min kille och jag saknar min katt.

Jag saknar folket och jag saknar allt i halmstad. 


Helgens planering:

Fredag * Fest med Natta & Malin & Ida & Fredrika (tror jag) är inte så säker på vilka som kommer. Men fest hos Malin blir det i alla fall :) 

Lördag * Malmamarknaden med Natta och Albin. Åker skapligt och stannar till på kvällen då Nattas Albin ska spela med ett band där. 

Söndag * kl 16 någonting blir det att vara i Norrköping för att sedan åka hem till Halmstad igen :) 7 timmar på en buss känns ju inte så lockande dock. 

Sen gå av bussen och hoppa på min älskling med en massa pussar och kramar :D Sen kvällen är en hemlis :D 


Nu ska jag åka :) Hej då 


 

Av Ida Adamsson - 28 juli 2011 01:55

Jag sitter och tittar på filmen Thelma and Louise. 

Sen börja jag tänka på att jag och min kompis natta är nästan grymt lika Thelma och Louise till sättet. Inte till utseendet utan till sättet. Jag är Thelma den som är väldigt grinig och rak på sak. Natta är Louise den tysta och snälla som gärna går med på Thelmas konstiga ideer :D 


haha jag tycker att vi är så lika dom :D

Jag har en man som flyger mil för att träffa mig och Natta har en man som är hemma och oroar sig :D hahaha det är skrattretande för det är nästan så snar likt vårat levnads sätt :D hehe 


 


Nä nu ska jag sova. Ska upp tidigt :D


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards