Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Ida Adamsson - 25 juli 2011 16:00

"Ringer i hemtelefonen"

Jag: -Hej det är Ida!

Försäljaren :-Ja hej jag ringer från bla, bla bla. Har du Anette hemma? 

Jag: -Ja det är jag!

Försäljaren: -Jaha ursäkta hehe, Jo jag tänkte fråga om ni vill prova en eltandborste för vi har gjort en ny tandborste för barn. 

Jag: - Nä alltså det går inte för jag har brygga i munnen så det går inte så bra att borsta då, då kan mina tänder gå sönder.

(börjar snyfta) - och sen så är det så att min man har dött av en eltandborste. (snyftar ännu högre) Den gick sönder i munnen på han så han kvävdes. 

Försäljaren: (förtvivlad) - Oj då ja det låter inge bra. 

Jag: (fnittrar och kan inte hålla mig för garv)

Försäljaren: - Det där är ett skämt va? (låter väldigt förtvivlad) 

Jag: (skrattar högt och även Försäljren skrattar med) 



Jag lyckades få försäljaren på glatt humör i alla fall :D Han sa att det var tur att det var ett skämt men ett väldigt dåligt skämt :D haha 


Mormor och morfar satt med och lyssna och även dom skratta massor. När mamma hörde vad jag hade sagt skratta hon också :D Jag jävlas alltid med försäljare :D och alltid lika kul :) 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards