Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Ida Adamsson - 23 juli 2011 14:29

Idag är det varmt och soligt som igår. Men jag hoppas inte denna natt blev som igår. Igår natt var jag och Natta nere på djulö. Vi kom dit rätt skapligt på eftermiddagen och satt där fram till på kvällen på stranden tills alla mygg kom. Sen gav vi oss iväg till mormor och morfars husvagn som ligger på campingen brevid. Där satte vi oss och spela Yatzy :) Natta fick Yatzy 3 gånger i rad och jag fick Yatzy bara 2 gånger :D Men kul hade vi tills det började blixtra och dundra. Det slog ned en blixt i sjön och den smällen var sjukt hög. Det blinkade på himlen nästan hela tiden. Blixtrar över allt. Så jag och natta var tvugna att få tag på hennes kille Albin så han kunde köra hem oss. Bara det var lite svårt och krångligt då nattas mobil inte hade baterier osv. Men tillslut fick vi tag på han :D Vi sprang som om vi hade eld i bakarna till bilen uppe vid parkeringarna :D 

Väl hemma så står jag sen jonas och sedan mamma uppe mitt i natten och kollar på alla läskiga blixtrar. Det var otäkt. 


Idag i alla fall så vaknade jag sent för en gångs skull :) Skönt. 

Nu håller jag på och fixar med poolen så man kan bada nån jävla dag :D

Den är full med alger av någon anledning :/ Får se till att fixa det nu.

Så ha de gött


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards