Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Ida Adamsson - 4 juli 2011 23:50

Jahaja sommar nu eller?

Jobbade min sista dag på vallås äldreboende i Torsdags. 

Tråkigt på ett sett och skönt på ett annat.

Tråkigt för att jag tyckte verkligen om jobbet och jag trivdes bra där.

Skönt för att nu kan jag vara ute alla soliga dagar i stället för inne. 

Har jobbat sen i mars så det blir att ta vara på tiden nu. 

Men helt sysslolös blir ja ikke. 

Denna månad kommer spenderas på ungdomskraft tror ja sen i augusti blir det jobba som volontär på en båt på Tall ship races i 3 dagar. 


I morgon blir det att gå upp tidigt. Jag hatar att gå upp tidigt :(

Idag min lediga dag trodde jag att jag skulle få sova ut. 

Efter att ha fått dålig sömn i natt och även efter att ha gått upp tidiga morgonar och pallat iväg till jobbet. Men ikke vaknade av ett sms som nästan var menat för "vakna nu sov inte bort hela dagen, gör nytta i stället för att slappa i sängen!" Jag blev förbannad. 7 veckors nästan gratis slitande och kämpande så förtjänar jag inte ens lite sömn. Vad är detta? :( Jag går och gräver ner mig i ett hål snart och så den som kommer nära mitt hål där jag ligger och sover den sprängs i bitar då jag lagt minor runt om. Jag har laddat upp ett göttigt skafferi i mitt hål och tagit in en stor tv och massa bra filmer så jag kommer inte ut förens nästa år i värsta fall. I bästa fall så bor jag där i mitt lilla hål tills ja dör :D


Nä nu ska jag fan brotta mig ner i sängen och se till så jag får en bra natt sömn. Fläkten kyler ner mig riktigt ordentligt om nätterna så det är den som sabbar allt :/ 


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards