Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Ida Adamsson - 7 juli 2011 22:25

Nu när jag kollar min besök statistik på min blogg kan jag se att folk söker på mitt namn på google och där ifrån hittat min blogg. Jag ser vad folk skrivit när dom hittat min blogg via google. Ibland blir man lite mörkrädd då man undrar vilka det är som söker på mitt namn osv. Fick nyss en sjuk fråga från en viss Ali Baba här på min blogg. Sjuklig människa. Jag avskyr verkligen dåligt sjuka frågor som har med väldigt privata saker att göra. Nästan så man skulle vilja visa människan vad ett åskmåln kan åstadkomma. 


Jaja bara låta muppen vara. Ett drag till och det blir dåligt väder. 

Som svar fick Ali Baba att han kunde ta och knulla sina 40 rövar i stället. Och skänka pengar till välgörenhet. 


Skadat folk det finns. Det är ju sjukt. Varför ställa en sådan fråga då man vet vad svaret blir? Varför göra regndansen då den inte vet vad regnet kan föra med sig? 


Jaja är man ifrån en sjuk ras så finns det inte så mycket som snurrar i skallen.. Kugghjulen saknar en massa kuggar och glappar med väldigt många mellanrum. 


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards