Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Ida Adamsson - 26 juli 2011 23:46

Jag är tjejen som är barnslig och töntig som blir ledsen över att min så kallade pojkvän tar kontakt med sitt ex. Jag är tjejen som blir sur när min så kallade pojkvän skriver en massa sms med sitt ex och bryr sig om henne. Jag är tjejen som gråter och har en stor klump i halsen av ilska av att höra att jag är knäpp som blir sur då min så kallade pojkvän håller på så här. 


Får jag kontakta ex? hmm nej när det väl kommer till kritan så får jag ju inte det.. Så varför ska då min så kallade kille få det och sedan säga att jag är barnslig. 


Jag orkar fan inte gå och visa nu att allt är så jävla bra hela tiden. För han får göra vad han vill men när jag gör det samma då blir det alltid en annan grej av det hela. 


Det är inte bra mellan oss. Det finns en jävla massa lögner runt om oss. 

Fy fan det är inte hela tiden mig det är fel på. Det kan inte alltid vara en det är fel på. 


Fatta nu att det är inte bara mig det är fel på. Jag vet att många tror det då killen går och överdriver allt inför kompisar och släkt. Jag är faktiskt inte så jävla hemsk. Råkar va en människa med känslor jag med. Som alla andra. 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards