Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Ida Adamsson - 22 juni 2011 21:41

Idag kom besked från skolan jag sökt till för ett par månader sen :) Fasen vad spänd jag var :D 

Öppnade mitt mail och såg att jag blivit antagen till alla kurser jag sökt till :)

Detta kommer jag att börja läsa:

Människan socialt och kulturellt

Datorkunskap 

Vård- och omsorgsarbete

Medicinsk grundkurs

Psykologi A

Omvårdnad 

Etik- och livsfrågor

Social omsorg

Arbetsmiljö och säkerhet

Sjukvård


Det kommer bli sjukt kul att få börja läsa på dessa ämnen och jag är väldigt spänd och vill börja redan nu med att studera :) 


Denna dag i alla fall har gått bra på jobbet.

Väldigt lugn dag. Min handledare var tråkigt nog sjuk idag och kommer vara borta i morgon också. Men jag klarar mig själv på jobbet så det gör inte mig något om hon inte är där. 

När jag kom hem var det städat och diskat och fint här hemma :) Gla man blir :) 


Vaknade tidigt i morse ihopp om att få en klipp tid. Men ikke.. 

Det var fullt av gammlingar där så på fredag 15.30 får jag klippa mig. STREEEEESS!! Får se hur de går. Jag känner att det typ inte finns nån tid. Vart har tiden tagit vägen? 


Jaja nu varva ner. Äta något sen slänga sig och spela död :P 

Jobba i morrn sen ledig hela helgen :) 


 

Av Ida Adamsson - 22 juni 2011 00:04

Uhh säger jag. Mycket att göra.

Jobba lite då och då sedan massa möten hit och dit. 

Ja kanske inte låter så mycket men man undrar vart alla timmar tar vägen.

Idag fanns det tid för bio i alla fall :) Det blev att se Pirates of the Caribbean I främmande farvatten. Jag tyckte den var jätte bra :) Jhonny Deep som vanligt var ju super söt/snygg :D Dock i början (turligt nog reklamen) så höll det på och hackade. Hela tiden under reklamen så stannade det upp och fan vad alla blev irriterade :P Alla i bio salongen satt och klagade på hur dåligt det var då det buggade så där och att dom snart kanske skulle behöva komma in med en tjockteve i stället och visa filmen på :P Men men till sist fick vi se vår efter längtade film som slutade bra :) 


I morgon hoppas jag på en klipp tid så då blir det att klippa håret så det är fint till midsommar :) Ska färga håret brunt tror jag på torsdag :) 

Någon som saknat mig väldigt mycket är kissen. Nu när jag kom hem efter bion fick jag inte sitta själv. Hon hoppa upp på min axel och skulle sitta där och uggla :D Just nu i denna stund håller hon på och klätrar runt på mig som om ja vore ett träd :D haha min söte stolla. Aj fan skriker ja då hon kloar på mig också :P Blir att klippa hennes klor i morgon också :D


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards