Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Ida Adamsson - 12 juni 2011 14:36

Vaknade rätt sent idag. Tack och lov utvilad. 

Så vad händer och sker. 

Kl 17 ska jag vara nere i centrum i alla fall. 

Uppdaterar senare vad som hänt och skett då :P 


Skulle träffat en gammal vän idag men fasen jag sov så jäkla länge

så hinner inte :( 

Hon bor i helsingborg så får se om jag kanske kan åka ner till henne nån gång eller se nästa gång hon kommer till halmstad. Alltid kul att träffa vänner man inte sett på flera år och snacka gammla minnen :) 


Jag väntar nervöst på brev från skolan som jag sökt till. Hoppas den kommer nu i juni annars kommer den i juli. Men jag har inte ork att vänta. Men finns inte så mycket mer att göra än att vänta o se glad ut. 


Tänkte också gratta alla mina gammla klasskamrater som tagit studenten. 

Många i min klass har fått stipendier och grattis till det :D Ni är så duktiga och ni förtjänar stipendier :) 


Jag önskar er all lycka nu i framtiden :) 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards