Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Ida Adamsson - 9 juni 2011 18:10

Snart är det midsommar och jag vill inte att det ska ske :P 

Anledningen till det är för att då har jag bara en vecka kvar på arbetet :( 

Den 17e får jag pengar för att jag arbetat och det känns skönt.


Idag då har inte hänt så värst mycket :/

Vaknade med huvudvärk :( 

Hon som (gav) mig jobbet ringde idag och fråga hur jag mådde och berättade hur nöjda dom på arbetet är med mig. 

Jag är så glad över att dom trivs med mig på arbetet. 

Jag är också glad över att jag gjort enorma framsteg på jobbet också. 

Känner mig delaktig och slipper känna mig som en gröngöling :P 


Annars ja vad händer. I helgen kanske det blir att grilla med en ny funnen vän :) 

Jag och min sebbe har börjat snacka med en tjej som också har en kille som heter sebbe :) Vi har mycket gemensamt och jag tror vi kommer ha super kul och väldigt mycket intressant att prata om :) Men får se hur det blir. Hoppas på fint väder och att det blir grillning :) 


Ja....nä.... Jag och sebbe har planer på att skaffa en till katt då Puffin känner sig ensam. Det är ju inte chysst att ha en kisse som inte får prata med en annan kisse. Jag försöker ju prata med henne och leka med henne men jag är ju ingen katt :P Så en kissemiss kompis till henne skulle sitta fin fint :) 

Får se vad som händer med dessa planer. 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards