Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Ida Adamsson - 16 juni 2011 22:07

Jag och sebbe har varit ute sen typ 12 i morse. 

Först ett ärende på stan sen så cyklade vi ut till Tylösand. På vägen dit gjorde vi en massa skoj :) 

Först så fiskade vi efter krabbor för jag ville se en krabba :D 

Napp fick vi :D Vi tog bara upp krabban och kollade på den sen så stoppade vi ner den i vattnet igen. Såg både stora och små krabbor.

 

Sen så gick vi in till fåren på vägen till stranden :)

Dom var så klart nyfikna på oss och ville fram och nosa :D

 

Efter en bits cyklande så stannade vi till vid en bänk och tog en cigg och slappande av. Då fick vi syn på en säl :D Häftigt. Fick dock inget kort på den då den syntes till bara två gånger och försvann jätte snabbt.

Efter en jäkla massa cyklande kom vi äntligen fram. 

Där myste vi på stranden och gick även upp till ett hotell och satte oss utanför. 

  

Allt som allt har jag och sebbe cyklat 3 mil idag :)

Nu är jag rätt slut i kroppen. Kommer somna gött och vakna i morgon som en pensionär och turligt nog ska jag iväg och jobba i morgon också :P

Haha men men de kommer bli gött de :D

Har också varit till sebbes mamma och välkomnat hem sebbes bror som varit i Turkiet.


Nu blir det att ta de lugnt och sen se lite film och krypa ner i sängen :)

Mina ben och kropp är enormt trötta och behöver lite vila.

3 mil ja det är duktigt gjort att ha cyklat :)  


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards