Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Ida Adamsson - 30 mars 2011 20:25

Sitter här med hårfärg i håret. Ska färga hela håret svart igen. Utväxten var så jävla ful :P Ska klippa mig igen när jag fått pengar. 

Kakan är klar och står och tinar. Har lagt på glasyr och cocos och strössel :) 

Ser ut som en barnkalas kaka :D Men den blir nog jävligt god. sebbes kompis ted är här också. Dom sitter och spelar x-box :P 

Nä nu ska jag försöka vara social :) 

Av Ida Adamsson - 30 mars 2011 15:59

Solen lyser och värmer upp halmstad idag :) Härligt väder och det betyder cykeltur :) 

Jag och sebbe har sovit jätte länge idag som vanligt :/ 

Nu står han i duschen och snart är det min tur. 

Efter att ha tvättat sig så ska vi dra ut på en cykeltur :) 

Ska testa och se om min lilla kisse vill följa med i min cykelkorg :) 

Jag har ju koppel till henne och sen får hon vara invirrad i sin husdjursfilt ifall hon skulle frysa. Ska nog bli mysigt för henne då hon tycker det är spännande att få vara ute :) 


Idag blir det nog fasen att baka. Skulle gjort det redan igår men det blev inte av. 

Fan katten ligger nu i min famn och kloar. huh det här går inte. måste sluta skriva :D

ha en trevlig onsdag. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards