Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Ida Adamsson - 27 mars 2011 22:22

Jag är rätt less på denna dag :(

Har varit jätte trött hela dagen och känner mig väldigt trängd :/ 

Man kan ju inte vara ifred när man bor i en etta. 

Känns som jag ibland behöver få vara ifred och få göra mitt. 

Det är underbart att bo tillsammans med den man älskar men jag vill ha lite fristad också. Jag har ingen stans jag kan gå när jag vill vara ifred. 

Jag hatar kyla så jag tänker ju inte gå ut varje gång jag vill vara själv. 

Jag har massa ideer om vad jag ska pyssla med men dom blir aldrig av :( 

I moron efter mitt möte så ska jag ta mig tid för mig själv. 

Jag ska väl inte behöva göra allt alla andra vill och bara skjuta mitt liv åt sidan?

Okej jag hade tid för mig själv 1 timme idag men jag var så otroligt trött så jag somnade då :( Faaaan!! Jag sover skit dåligt på nätterna så jag somnar på dagarna. 

Jag sitter här nu då jag inte har någon tid att på börja något jag vill göra. Klockan är mycket och sebbe ska snart sova. Då kan inte jag sitta uppe för då stör jag han. 


Nä nu blir det att göra annat. Natti

Av Ida Adamsson - 27 mars 2011 17:44

Känndes som om jag nyss har vaknat. 

Skulle baka idag men jag tycker inte det borde bli av.

All jävla disk och allt skit orkar jag inte med. 

Har nyss diskat. 


Hmm vad händer annars idag? 

Jag vill inte att så mycket ska hända då jag är trött och sleten och solen har försvunnit. 

Sebbe ska ut och gå men han får gå ut själv. 

Dom senaste gångerna jag varit ute så har jag frusit jätte mycket. 

När jag har cyklat så har mina naglar blivit blåa :O Så det räcker med kyla för mig. 

Jag ska på möte och virseversa i morgon så jag håller mig nog inne tills dess. 

Hatar att vara ute när det är kallt. 

Av Ida Adamsson - 27 mars 2011 15:38

Jag vaknade väldigt sent idag. Redan vid två. 

Men sen måste man tänka på att man också stallt fram klockan så i vanliga fall så vaknade jag kl ett. 

Vaknade någon gång typ vid 8 tror jag då sebbe fråga vad jag höll på med. 

Jag hade tydligen bitit han i ryggen när jag sov :D

Stackarn :P Men jag drömde faktiskt att jag skulle bita någon på smalbenet, men jag visste inte att jag bet min älskling när jag låg och sov. 

Har tidigare nypt mitt ex när jag låg och sov så det är vanligt att jag gör brutala saker när jag sover. 

Nä nu ska jag kila upp och göra lite te :) 

Sen iväg till affären för idag ska jag och min älskling baka :) 

Ha en trevlig söndag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards