Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Ida Adamsson - 25 mars 2011 02:49

Det är inget nytt för mig att börja blogga. Innan höll jag till på Devote.se mitt namn där var tosseida.devote.se men jag orkade inte med den sidan längre. 

Man måste få testa sig fram. Hoppas att min blogg kan stanna på denna sida längre en 1år. Jag har bloggat i ca 4 år och bytt bloggsidor hitan och ditan. Men nu hoppas jag att jag funnit den rätta sidan :) 


Okej vad kan man läsa på denna blogg då? 

Ja det får jag skriva nästa gång jag har tid :P 

Ska nämligen sova nu. 

Kl är 02:56 och jag ska upp skapligt för i morgon ska jag på konsert :D

Ska lyssna på något punk band :D 

Men jag uppdaterar på lördag. 

Det lär bli röj i morgon kväll :D


Natti natti 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards