Alla inlägg den 29 mars 2011

Hua

Av Ida Adamsson - 29 mars 2011 21:33

Uj uj uj nu är jag jätte mätt efter att ha ätit potatisgratäng och falukorv. 

Hur gottigt som hellst. Färdig köpt potatisgratäng ifrån ica maxi. Köpte det för 18 kr :D Drog mitt ica kort i en maskin som visar billiga saker för dom med ica kort :D Praktiskt. Sen i morse var jag på arbetsförmedlingen och snackade lite. Hoppas allt löser sig med mig och dom :D 


Har också lämnat in mitt Cv på hotellet här på vallås i halmstad. Hoppas på lite tur.

Nej oj nu börjar 99 saker man måste göra innan man dör. 

Så hej då

Av Ida Adamsson - 29 mars 2011 08:29

Vaknade när sebbe drog till skolan. Ska strax fixa mig i ordning då jag ska dra ner på stan och prata med någon på arbetsförmedlingen. Sen blir det att dra och handla med sebbe. Kanske blir det också att göra kärleksmumms idag :) 

Kissen ligger i mitt knä och kloar mig så jag sitter här och säger AJ AJ AJ :D

Nä dags att byta om och fixa sig. Ha en trevlig söndag. 

Glöm inte att kolla på 99 saker man måste göra innan man dör i kväll på 6an. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards