Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Ida Adamsson - 26 mars 2011 21:40

Sebbe färgar sitt hår rött :) Då tyckte han att jag också skulle ha en röd slinga i min lugg :P Testa dör man ju inte utav :P Ska ändå tunna ur håret och klippa och färga snart så om det blir fult så lär jag inte lida länge :D

Maten står i ugnen och här sitter jag och glor in i skärmen. 

Av Ida Adamsson - 26 mars 2011 20:40

Efter att ha sovit en stund i badet och sedan begett mig iväg till citygross så är jag äntligen hemma. Snart ska man börja med maten som kommer att bestå utav potatisgratäng (Det bästa Tosseida vet) och sedan kyckling :) Kommer att bli en kanon middag :) Har tur som är tillsammans med en kille som är jätte duktig på att laga mat :) Nä nu blir det att fixa mat. Klockan är redan mycket. 

Ha en trevlig lördag :) 

Av Ida Adamsson - 26 mars 2011 19:05

Ska kila iväg till affären nu och handla mat :) 

Se vad lördagskvällen bjuder på. 

Varken jag eller sebbe är hungriga :P 

Av Ida Adamsson - 26 mars 2011 13:39

1.   Du ska inte tro det blir sommar
ifall inte nå´n sätter fart
på sommarn och gör lite somrigt,
då kommer blommorna snart.
Jag gör så att blommorna blommar,
Jag gör hela kohagen grön
och nu har sommaren kommit
för jag har just tagit bort snön


2.  Jag gör mycket vatten i bäcken
så där så det hoppar och far
Jag gör fullt med svalor som flyger
och myggor som svalorna tar.
Jag gör löven nya på träden
och små fågelbon här och där.
Jag gör himlen vacker om kvällen
för jag gör den alldeles skär.


3.  Och smultron gör jag åt barna
för det tycker jag dom ska få
och andra små roliga saker
som passar när barna är små
Och jag gör så roliga ställen
där barna kan springa omkring
då blir barna fulla med sommar
och bena blir fulla med spring.

Av Ida Adamsson - 26 mars 2011 12:47

Solen skiner och inte ett moln i sikte. Kan en dag starta bättre än så? 

Jo det kan den men otroligt skönt att det är fint väder ute idag.

Blir att ta en cykel tur med min älskling. 

Vart vi ska det vet jag inte än. Men mysigt ska vi ha i alla fall. 


Igår så var vi ute och röjde. Jag drack inte så jätte mycket tur det. Vart bara lite salongsberusad. Så jag hade en trevlig kväll :) 

Punkband är inte något för mig. Inte live i alla fall. 

Det värsta med att höra punk och rockband live det är att man hör bara musiken och knappt någon sång. Jag brukar aldrig gå på konsert eller något sådant utan öronproppar i väskan :P (Ömtåliga trumhinnor) Men denna gång gjorde jag det :( 

Det känns som om någon pickar retiligt i mina trumhinnor så det gör ont när jag lyssnar på live musik :( Ont som satan gör det. Folk säger att det är något som går att vänja av men det tänker jag fan inte göra då jag hör lite dåligt redan på mitt vänstra öra. Ingen ide då att göra det värre. 


Funderar på om jag ska fixa en design åt denna sida idag. Dock är jag inte ett dugg bra på det så får se hur de går. 


Nä dags att göra sig i ordning för att gå ut. Ha en trevlig och förhoppningsvis en fin solig lördag :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards