Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Ida Adamsson - 18 mars 2012 19:23


Alltså mitt hjärta typ gråter för kattungen är så söt. 

Hur i hela jävla världen kan man va så gullig. 

Lägger upp den för att jag ska kunna kolla på den ofta och för att inte glömma bort vad den heter

Av Ida Adamsson - 18 mars 2012 14:24

Fan vad drygt det är med läxor. 

Jag har suttit här vid datorn så länge att ryggen knakar. 

Men inte fan har jag kommit någon stans med läxorna. 

Jag är för seg i skallen för att orka tänka. 

Massa saker surrar runt i huvudet så jag blir snart tokig på alla flugor där inne. 

Jag ligger sömnlös på grund av alla flugor i huvudet som surrar runt. 


Nä fy fan om man ska ta sig ett glas cocacola och vila någon minut och sen se om flugorna flygit ut ur skallen på mig. 

Pallar inte tänka så mycket just nu mer än på läxorna jag har. 


Ge mig tips på någon bra massör i halmstad.... 

Jag måste fan bli av med värken i ryggen.. 

Eller kanske någon kines som kan ge mig akupunktur (stavning säkert helt fel) 

Meeeen skiter ja iiii. Vill ha nålar i ryggen bara de bedövar min smärta. 

Tror ja lär svimma kanske meeeen de e värt de om jag blir av med ryggens hat mot mig :) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards