Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Ida Adamsson - 13 mars 2012 23:49

Idag på kvällen nästan nyligen så var brandkåren här. 

Anledningen till varför dom var här var för jag under kvällen hörde ett brand larm 

och jag kände en hemsk rökdoft som om någon grillat mat och det har börjat brinna nån stans.

Så jag ringde brandkåren och så kom dom hit.

Jag kunde inte identifiera vart det kom ifrån så dom började leta här i huset vart det kom ifrån.

När en brandman följer med mig in hit och kollar läget här så känner jag hur doften av rök är jätte stark och jag får panik. Han säger att det inte är hos mig det ryker och så hör vi utifrån att det är grannen under. 

Då får jag ännu mer panik och tror det brinner. 

Så jag tänkte hämta totte och gå ut men brandmannen sa att det inte va någon fara. 

Så för att lugna mig fick jag gå ner och titta på den skyldige mannen som har lykats bränna sin mat och gjort att hela min lägenhet luktar ass.. Han har inte hört sin brandvarnare som varnat han i ca 30 min. 

Han röker inne i sin lägenhet så han fatta inte att det var från hans lägenhet det luktar skit. 


Nu är jag lugn och allt är okej. 

Man kan fan inte bo säkert på vallås. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards