Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Ida Adamsson - 31 augusti 2011 08:36

Jag har nu börjat skolan och fy fan vad jag njuter av det. 

Idag blev det sovmorgon för nu på morgonen har min klass data lektion men eftersom jag redan har godkänt i det ämnet så är det ingen mening att ha den kursen. Ska kanske lägga till en annan 50 poängs kurs. Men får se. Skönt med sovmorgon men saknar skolan :D


Jag verkligen storm trivs på skolan. Trevlig klass och trevliga nya människor man möter :) Det gör att klassen blir ännu bättre. 

Första dagen på skolan var det mycket att bara lyssna.

Trött som jag var tog jag även in all info och jag har aldrig varit så duktig på att hålla mig i fokus som nu dessa dagar ja varit i skolan. 

Första dagen kom det folk ifrån olika arbetsplatser inom hälsovård och äldrevård och pratade. Hmm det gjorde det väldigt svårt för mig att välja vad jag vill jobba med efter skolan. Jag ska i alla fall lägga sjukt mycket energi på skolan och hoppas på höga betyg. Jag känner att detta är verkligen något jag vill ägna mitt liv åt att hjälpa andra människor. 


Eftersom det är mycket skola nu.. eller nä inte så mycket skola än men det blir det snart då jag har mycket läxor och sedan apu så lär bloggen vara lite ouppdaterad då jag har annat att fokusera på..


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards