Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Ida Adamsson - 13 augusti 2011 13:48

Har inte bloggat på ett tag men det kan va för att jag haft fullt upp. 

Förra helgen så var jag volontär på Tall ship races och det smygstartade redan i torsdags förra veckan. 

Det var jätte kul att få arbeta bland båtarna och ta hand om besättningen. 


Veckan började med att i måndags äta mat tillsammans med alla volontärer och fira att vi lyckades ta emot detta stora evenemang och att det blev mer än förväntat mycket lyckat. 


I tisdags kom sebbes kompis på besök från växsjö och sen i onsdags var sebbes bror här på besök. Så det har varit mycket spelande och tittat på film och umgås med folk. 


Igår så var jag och sebbe hos hans mamma och där bjöd dom oss på middag och så gjorde vi muffins :) 


Alla bilder orkar jag nog inte lägga upp men det kommer nog upp ett antal bilder här senare under dagen. 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards