Alla inlägg den 22 december 2011

Av Ida Adamsson - 22 december 2011 23:02

Hellu där ute i vinter mörkret. 

Hoppas alla har det mys där ni är. 

I morgon är det uppe sittar kväll och dagen efter det jul afton :) 


Idag denna dag har varit en bra dag. 

Totte (Totoro = Katten) har haft fullt upp hela dagen. 

Först på morgonen ta en rund tur i huset och testat mina gränser. Får han gå på bordet? NEJ

Får han hänga i gardinerna? NEJ... Sen har totte fått träffa Natta som var på besök :) 

Jag fick även julklappar av henne :D Goa människa :D

Sen har totte busat massor med jonas och mamma. 

När jag klädde granen var han också med och skulle busa så klart. 

Nu är det kvällen och vi ska snart slå på en film o sova. 


I morgon blir det att träffa nattis igen och då ska jag inhandla sista minuten julklappar.

Hoppas få hitta något till älsklingen som redan har använt några av sina julklappar. 

Sen se om jag hittar julklapp åt katten :D haha vafan alla ska ju få paket på julafton. 

Och har man varit en snäll kisse så förtjänar man en råtta eller två :D


Har även hjälpt mamma att rulla goda tryfflar idag. 

Mummsiiii mummsiiii :D 


Nu kommer totte hit och klättrar på mig. Tror det är dags för film nu :D 

Så vi säger natti natti sov gött

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards