Alla inlägg den 23 november 2011

Av Ida Adamsson - 23 november 2011 19:01

Har inte tid att blogga så ofta och lägger inte heller mycket energi på det. 

Vad finns det att skriva om om inte skvaller om mitt liv eller bara allmänt skit snack om något fånigt? 


Jaja här kommer lite onödigt skvaller om mig igen då. 

För två dagar sen blev jag 1 år äldre. JIPPIE!! Or NOOOOT!!  

Min födelsedags present blev en liten kattunge :) 

Han heter Totoro :) 

Namnet fick han från filmen Totoro. Undrar ni vilken film det är så googla :P 

Han är snart 9 veckor gammal. På torsdag blir han 9 veckor :) 

Det är skönt att äntligen ha en kisse igen. Min förra katts bortgång var väldigt jobbig. 


Jahapp vad kan man mer skryta om? 

kommer inte på något så kan lägga upp några bilder på Totoro. 


 

Denna bild fick jag innan jag skulle hämta hem Totoro




 

Här har vi mys :) Det är mysigt att han kommer och lägger sig så nära huvudet o kurrar :D




 

Trötter ^^ Han ligger typ brevid min mage o sover :D 


Nu räcker det med skvaller. Får se när jag skvallrar nästa gång :P 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards