Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

De va ett tag sen

Av Ida Adamsson - 12 oktober 2011 10:15

Anledningen till dålig blogguppdatering är att jag går i skolan och har mycket att göra. Har även fått nya vänner så jag umgås med dom än att sitta här och notera mina dagar :D Men nu förtjänar ni lite skvaller :D


Ekonomi krisen jag haft har jag nu lyckats lösa och det har gjort mig väldigt lycklig. Jag var väldigt nära på att gå in i väggen. Men vänner och min älskade sebbe har stöttat mig till 100% 

Tunga stenar har lyft från mina axlar och nu mår jag äntligen bra. 


När jag fick pengar från csn så betalade jag av en massa delade fakturor. Det var hur jävla skönt som hellst. Inga mer delbetalningar. 

Jag satte också in pengar på mammas och mormor/morfars konton så nu har jag också gjort dom jätte glada :) Det glädjer mig att kunna ställa upp för mamma och mormor/morfar då dom ställt upp för mig till 100% då min ekonomi var i kras. Nu har jag äntligen kunnat göra dom glada med en extra peng på kontot. 

Mormor/morfar blev jätte glada mamma också men mormor/morfar var mest värda pengen då dom också har lite kras med ekonomi. Dom är pensionärer och har inte mycket pengar. Men pengen jag satte in kan dom nu unna sig något. Mitt hjärta slår högt av glädje då jag hör att dom blir så glada. 


Men åter till min vardag. Förra veckan så dumpade det ner ett supergulligt litet vykort till mig :) Det var från min lillebror :) Han hade gjort en uppgift i skolan då han hade elevens val då valde han att skicka brev till mig :) Så jag ska skicka brev tillbaka till han :) Ska bara bli klar med en bild jag ska skicka till han. 

Så himla gullig lillebror är som saknar mig :) Jag saknar han massor också. 


I fredags hade jag en utav mina bästa dagar här nere i halmstad. Min kompis carro som går i samma klass som mig bjöd hem mig till sig och så hade vi partey :D Jävlars vad kul jag hade. Sebbe var och festa med sin kusin så mötte jag upp han senare på kvällen. Skönt att ha kul på varsitt håll :) Men jävlars vad skoj jag hade :) Och träffade jätte roligt folk :) 


Igår så var jag och klippte håret. Dock valde jag en billig frisör. Till en början så var jag orolig över vad hon höll på med. När hon trodde att hon var klar och hade gjort en pudel frilla på mig så börja jag nästan att gråta. Jag blev rädd över att jag inte visste hur jag skulle ha mitt hår och hon hade missförstått mig. Jag sa ifs hur jag ville ha det och fick tillslut som jag ville :) Så jag kom hem med en helt okej ny frisyr :D 


Snart ska jag till vallås äldreboende för lite praktiska övningar med skolan. Så nu blir det att runda av och säga hej då :) 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Adamsson - 23 november 2012 09:18

Jag ser att senast jag skrev något var 28 april.  Oj oj oj de va ett bra tag sen. Men jag har haft totalt fullt upp och mycket ner och upp gångar. Mest uppgångar :)    Kan säga att jag lyckades ju komma ifrån det sunkiga rummet på "stugområde...

Av Ida Adamsson - 28 april 2012 14:35

Äntligen blivit av med mitt långa vidriga hår. De va skönt att slippa se mitt långa orange hår. när jag klippte kort så försvann de orange i håret. Gött nu är ja blond med mörk utväxt :D Ligger just nu och lyssnar på metallica och bara slappar...

Av Ida Adamsson - 23 april 2012 15:57

Igår så fick jag chansen att dra..  Jag kom till en sunkig stuga som såg ut att ha stått där orörd sen 2a världskriget.  Inne luktade det mat, varje gång jag kom in så luktade det en ny maträtt. Inne på rummet luktade det unket skit.  Det var k...

Av Ida Adamsson - 21 april 2012 13:12


    Den är ju för söt.  Fasen vad jag saknar min kissemiss totte.  Jag vill ha hem han igen. Men först måste jag flytta till egen riktig bostad. Sen så ska min kisse få komma hem igen. Jag gillar att han fortfarande reagerar på min röst ...

Av Ida Adamsson - 20 april 2012 23:36


Tänkte dela med mig lite av både pinsamma videoklipp och även videoklipp som gör mig glad.  Många videoklipp är på mig o min bäste vän natta :)  Fasen vad många bra stunder hon o jag haft :)    Titta, njut, skratta     Natta ville int...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Testa på!

Tjäna pengar på olika sätt

 

Lustjakt

Sexleksaker från Lustjakt.se

Nytt liv på 1 dag

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Dagens citat

Dagens citat

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Dagens gåta

Dagens gåta

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vinter (Jag/Tosseida hatar kyla)
 Sommar (Jag/Tosseida ÄLSKAR värme)
 Vår
 Höst

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards